Dostępne są następujące formy wysyłki zakupionych w naszym sklepie towarów:

  • Paczkomaty (InPost) - płatność przelewem (przedpłata) - 21,99 zł

Czas realizacji przesyłki uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy, w przypadku braku towaru na magazynie klient zostanie powiadomiony o przewidywanym czasie realizacji zamówienia.

Nierozpakowany towar można zwrócić bez podania przyczyny do 15 dni od daty jego otrzymania. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu w stanie nieuszkodzonym i bez utraty jego wartości handlowej. Do zwrotu towaru należy dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupów, zawierający numer konta, na które mają być przesłane pieniądze.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towarów zwroty nie będą rozpatrywane. Klient sklepu jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki w trakcie transportu do firmy Optocare Sp. z o.o. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Optocare Sp. z o.o. nie odbiera przesyłek wysyłanych przez Klientów "za pobraniem". Pieniądze za zwroty przelewamy wyłącznie na konta polskich banków.


Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Proszę czekać
Trwa przetwarzanie zamówienia